Culori de toamnă şi ceva muzică

November 14, 2010 § 2 Comments

Bine v-am regăsit pe blovika :) Uf, deja e toamnă, dar o toamnă minunată…

Pentru că muzica este ceva de care nu mă pot lipsi, ci mai mult, îmi place să o descopăr şi să o redescopăr, am făcut aici o scurtă colecţie de cover-uri ale unor piese cunoscute, pe care le-am descoperit în ultima vreme. Îmi plac ritmurile noi, diferite, vocile tinere, diferenţa între interpetarea masculină şi cea feminină, noua melodie a aceleiaşi piese…

Ane Brun – True Colors (Cyndi Lauper, 1986)

Ane Brun – Big in Japan (Alphaville, 1984)

Marissa Nadler – No Surprises (Radiohead, 1998)

Agnes Obel – Close Watch (John Cale, 1975)

Headless Heroes – Blues Run The Game (Jackson C. Frank, 1965)

Pomplamoose – I Don’t Wanna Miss A Thing (Aerosmith, 1998)

Pomplamoose – La Vie en Rose (Edith Piaf, 1946)

Laura Marling – The Needle and the Damage Done (Neil Young, 1972)

Charlotte Gainsbourg – Just like a Woman (Bob Dylan, 1966)

A Fine Frenzy – Let it snow (Dean Martin, 1966)

§ 2 Responses to Culori de toamnă şi ceva muzică

Leave a comment

What’s this?

You are currently reading Culori de toamnă şi ceva muzică at blovika.

meta